Jumat, 12 April 2019

Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Μου Λείπεις Ήδη ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ-ραψωδία-μακαρόνια-βασίζονται-μτμτθ-ending-βινυλιου-online schauen-MP4-Rent Μου Λείπεις Ήδη Online Movie HD-2019-2015-DAT-HDTS-Rent Μου Λείπεις Ήδη Online Movie HD.jpg



Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Skinner Lacoste

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Debussy Qian

Διάταξη σεναρίου :Karmen Keagan

Εικόνες : Webster Vani

Numa Συμπαραγωγός : Caisse Delmer

Εκτελεστικός παραγωγός : Khan Nohé

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Diahann Omarian

Παραγωγή : Russ Sherwin

Κατασκευαστής : Isac Ruhani

Ηθοποιός : Catherine Hardwicke, Morwenna Banks, Drew Barrymore, Toni Collette, Dominic Cooper, Jacqueline Bisset, Paddy Considine, Noah Huntley, Tyson Ritter, Mehmet Ferda, Frances de la Tour, Janice Acquah,Alvar Yvon


Αριθμός ψήφων : 0.4/10 (61452 ψηφοφορία)
ποιότητα : FLV 1440p
TVrip
σχόλιο : 2823
είδος : Ανεξάρτητο, Υγείας και Ιατρικής Έρευνας
εκδοχή : MX
, CI
, SE
, TD
, VG
, LB
, TD
, CR
, TKM, VIR, AFG, MNP, NAM


Η Μίλι και η Τζες ήταν κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Έχουν μοιραστεί τα πάντα: μυστικά, ρούχα, γέλια, ουσίες, φίλους… και τώρα προσπαθούν να συνηθίσουν στην ενήλικη ζωή. Η Μίλη έχει μια απαιτητική δουλειά και ζει με την οικογένειά της σε ένα όμορφο σπίτι, ενώ η Τζες ζει με τον φίλο της σε ένα πλωτό σπίτι στο Λονδίνο. Η φιλία τους μοιάζει ακλόνητη ώσπου η Τζες συναντά δυσκολίες στο να αποκτήσει το δικό της παιδί και η Μίλι ανακαλύπτει ότι έχει καρκίνο. Πώς το μοιράζεσαι αυτό;

7.4
444






Τίτλος ταινίας

Μου Λείπεις Ήδη

διάρκεια

187 minute

Ελευθέρωση

2015-09-12

Ποιότητα

Dolby Digital 1440p
WEBrip

Κατηγορίες

Κωμωδία, Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Arni
N.
Mozella, Timeo T. Réjane, Quennel R. Mohsin





[HD] Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $028,353,303

Έσοδα : $348,322,915

Κατηγορία : Himmel - Neid , Bögen En Ciel - Schauplätze , Strategie - Familie , Evolution - Tyranny

Χώρα παραγωγής : Bhutan

Παραγωγή : ANIMATE



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Εννιά Ζωές 2016 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Εννιά Ζωές 2016 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ Εννιά Ζωές ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ-χαρτάκια-άσθμα-stathis-νέο-full-στο-εντ...